ما ضامن سلامتی شما هستیم
میدان آزادگان بلوار نواب صفوی بعد از کوی 11
ایران ،قم

نوین تصفیه |آب شیرین کن صنعتی| دریایی نوین تصفیه - سایت رسمی نوین تصفیه

نوین تصفیه |آب شیرین کن صنعتی| دریایی

نوین تصفیه

سال1381 سال آغاز به فعالیت گروه فنی مهندسی نوین تصفیه در جهت خدمات رسانی به مشتریان بود . نوین تصفیه مرکز تخصصی طراح و سازنده دستگاه آب شیرین کن صنعتی و خانگی می باشد.گلخانه داران ، دامداران و کشاورزان و هر صنفی که نیازمند استفاده از آب شیرین در حجم بالا و حتی نیازمند تصفیه آب دریا جهت مصرف می باشد می تواند با دفتر مرکزی نوین تصفیه به شماره 0253-6708879 تماس بگیرد و پس از مشاوره رایگان دستگاه مورد نیاز طراحی و ساخته می شود. در صورت نیاز و صلاح دید کارشناسان نوین تصفیه بازدید از محل قرار گیری و صنف مورد نیاز صورت میگیرد تا دستگاه با دقت بالا طراحی گردد.

 

خدمات

نوین تصفیه دارای 14 سال سابقه فعالیت در این حوزه می باشد و تمامی دستگاه ها دارای یکسال گارانتی می باشد. همچنین استفاده از نیروی متخصص و سابقه دار در این حوزه مسئولیت ما نسبت به مشتری است.

امروزه با توجه به استفاده روزافزون از آب شیرین تقاضا در این حوزه بیشتر شده اما باید توجه داشته باشید که دستگاهی که خریداری میکنید استاندارد های روز برای ساخت رعایت شده باشد در غیر این صورت احتمال بالا رفتن خسارت بیشتر می شود.

نوین تصفیه هیچ گونه شعبه یا نمایندگی دیگری ندارد.

سایت نوین تصفیه به آدرس novintasfie.ir می باشد و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش از سایت های مشابه و تقلبی را عهده دار نیست.

مدیرعامل مجموعه جناب آقای مهندس گل احمر می باشد.

 

نوین تصفیه با بهره گیری از دانش روز دنیا شروع به طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی جهت تامین آب با کیفیت و شیرین برای مصارف آب شرب منازل مسکونی،بیمارستان ها، مرغداریها،دامداری ها ، کارخانجات صنعتی (کارخانجات مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی، دارو سازی و …) گلخانه ها و مزارع کشاورزی و … نموده است.


طی سالهای فعالیت خود ارائه کار با کیفیت و خدمات رسانی در اسرع وقت را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و افتخار ماست که در زمینه کیفیت اجرای پروژه ها و خدمات رسانی در سراسر کشور حرفی برای گفتن داریم.


جلب رضایت مشتریان اولویت ماست و معتقد هستیم فروش پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است. 

کارخانه : واقع در شهر قم ، میدان 72 تن ، جاده کوه سفید ، شماره کوچه9 ، چهار راه اول ، سمت راست است.

دفتر مرکزی : واقع در میدان آزادگان ، بلوار نواب صفوی نبش بانک تجارت می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.